Subject: Palve tubakatoodete riigilõivude arvete muutmiseks OÜ SIGARI MAJA nimele
From: "Margus Reiland | WIDEN" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, "Jaana Tammiku-Taul" <[email-masked]>
Cc: "Armin Heinsaar | WIDEN" <[email-masked]>
Date: Tue, 15 Apr 2025 18:03:15 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Austatud Terviseamet

Lp Jaana Tammiku-Taul

Varasemalt on Terviseamet suunanud osade tubakatoodete riigilõivude (RLS §
2984 lg 3 ja TubS § 104 lg 4) arved Habanos Nordic AB ja Promotora De
Cigarros, SL nimelt OÜ SIGARI MAJA nimele.

Käesoleval ajal on selgunud, et kõikide varasemas arves kajastatud toodete
turustamist ei ole OÜ-l SIGARI MAJA võimalik jätkata, mistõttu palume
väljastada OÜ SIGARI MAJA nimele uus arve, millel kajastuksid tooted,
mille turustamisega OÜ SIGARI MAJA 2025. aastal jätkab.

Manuses on nimekiri Habanos Nordic AB ja Promotora De Cigarros, SL
toodetest, millega OÜ SIGARI MAJA soovib 2025. aastal jätkata.

Täiendavalt on Habanos Nordic AB väljendanud soovi saada kreeditarve
vanale Habanos Nordic AB-le väljastatud arvele (kirjavahetus manuses). Kui
võimalik, siis palume Terviseametil või Riigi Tugiteenuste Keskusel
väljastada Habanos Nordic AB-le kreeditarve.

OÜ SIGARI MAJA andmed on:

OÜ SIGARI MAJA

Registrikood: 10808306

Raekoja plats 16, 10146 Tallinn Eesti

Natalja Falk  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]

Maksim Moškov  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]

            Telefon: +372 507 8441.

Ette tänades,

Margus

_____________________________

Margus Reiland

WIDEN | Partner
Attorney at law | vandeadvokaat

Tel: +372 5690 5001 | E-mail:  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]

Rävala pst 4, Tallinn 10145, Estonia |  <http://www.widen.legal/>
www.widen.legal | +372 640 0250

WIDEN is the new Baltic joint name and trademark of former Estonian law
firm LEXTAL, Latvian law firm RER LEXTAL and Lithuanian law firm ILAW
LEXTAL.

This email may contain PRIVILEGED and / or CONFIDENTIAL information and is
intended only for the individual named. If you are not the named
addressee, you should not disseminate, distribute, or copy this email.
Please notify the sender immediately if you have received this email by
mistake and delete this email from your system. For information on how we
process your personal data, please review our
<https://widen.legal/privacy-policy/> Privacy Policy.

Subject: FW: Information: an invoice to OÜ SIGARI MAJA for products from Habanos Nordic AB
From: "Margus Reiland | WIDEN" <[email-masked]>
To: "Armin Heinsaar | WIDEN" <[email-masked]>
Date: Tue, 15 Apr 2025 13:32:30 +0300

From: Stephan Praetorius <[email-masked]>
Sent: teisipäev, 15. aprill 2025 13:31
To: TA tpd <[email-masked]>
Cc: [email-masked]; [email-masked]; Margus
Reiland | WIDEN <[email-masked]>
Subject: Sv: Information: an invoice to OÜ SIGARI MAJA for products from
Habanos Nordic AB

Dear Estonian Health Board,

As you now have issued an invoice to OU Sigari Maja we expect the health
board to send us an credit note of the invoice previously send to Habanos
Nordic AB.

Please send us the complete credit note for the invoice to Habanos Nordic
AB, there will be no payments carried out from Habanos Nordic AB.

Best regards,

Stephan Praetorius

Head of Habanos, Northern Europe

Från: TA tpd <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Skickat: den 7 april 2025 15:00
Till: info <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Kopia: [email-masked] <mailto:[email-masked]> ;
[email-masked] <mailto:[email-masked]> ; Margus
Reiland | WIDEN <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Ämne: Information: an invoice to OÜ SIGARI MAJA for products from Habanos
Nordic AB

Dear Sir/Madam,

The Health Board informs that an invoice has been issued to OÜ SIGARI MAJA
for 66 tobacco products from Habanos Nordic AB.

The invoice No 32205527:

*	fee for the assessment of sales volumes of tobacco products;
*	state fee for the storage of the notification of tobacco products.

Kind regards,

Chemical Safety Department

Republic of Estonia Health Board

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.terviseamet.ee/> www.terviseamet.ee

Paldiski mnt 81, 10614 Tallinn

Estonia